تاریخچه ی سوپرپایپ

سال‌هاست همه‌ي دست‌اندكاران و متخصصين تأسيسات دركشور، سوپرپايپ را به عنوان يك شركت متفاوت در اين صنعت مي‌شناسند، و يكي از شاخص‌هاي تفاوت را در كيفيت ممتاز محصولات آن،به صورت اطمينان، ايمني و راحتي بيشتر تجربه كرده‌اند. هرجا كه براي انتخاب محصول، كيفيت از اهميت اصلي برخوردار بوده، سوپرپايپ در ممتازترين رده ارزيابي شده است. در آخرين جشنواره‌ي مركز تحقيقات ساختمان، كه معتبرترين مرجع تحقيقاتي در زمينه‌ي مصالح ساختماني است، سوپرپايپ به لحاظ كيفيت محصولات، برگزيده‌ي اين مركز قرارگرفت. حضور ميليون‌ها متر لوله‌ي سوپرپايپ در پروژه‌هاي ملي و مرجع در سراسر كشور نشانه‌ي اعتماد جامعه‌ي مهندسي به ما، و به ديدگاه‌هاي ماست

بنر سوپرپایپ اینترنشنال
بنر سوپرپایپ اینترنشنال

محصول سوپرپایپ و تاریخچه تکنولوژی

سال 1376 مهم‌ترين واقعه‌ در صنعت لوله‌سازي كشور اتفاق افتاد، و براي اولين بار توليد لوله‌هاي پنج لايه در كارخانه‌ي سوپرپايپ آغاز شد. سوپرپايپ با محصولي متفاوت، قدم به عرصه‌ي توليد در صنعت تأسيسات كشور گذاشت. ‌افتخار سوپرپايپ است كه با اين اقدام موجب ورود دانش، تكنولوژي، و تجارب شركت آلماني يوپونور به كشورمان و صرفه‌جويي ارزي در اين بخش از صنعت شد. ما اولين شركتي هستيم كه با رويكردي متفاوت محصول خود را با ارائه‌ي خدمات مهندسي به بازار تأسيسات عرضه نموديم

2+سوپر پایپ

سوپرپايپ اينترناشنال از سال1376عرضه‌ي سيستم لوله‌كشي توليدي خود را با نسل جديد لوله‌ها، لوله‌هاي تلفيقي pex-al-pex ، و اتصالات مهره‌ماسوره‌اي آغاز كرد، كه در نوع خود در مقايسه با ساير سيستم‌هاي رايج فلزي و پليمري تحولي عظيم در اطمينان از دوام و كيفيت عملكرد سيستم لوله‌كشي آب‌رساني مصرفي و گرمايشي(رادياتور) ساختمان، و همچنين راحت‌تر شدن نصب سيستم ايجاد نمود.

در صنعت لوله‌كشي، هر چندگاه يك بار مي‌توان انتظار تغييروتحول داشت؟
از آن پس تا به امروز براي افزايش ضريب ايمني سيستم، اجزاي مختلف آن، از جمله لوله و اتصالات، به طور مستمر مورد بازنگري و طراحي مجدد توسط مهندسين و كارشناسان شركت قرار گرفته‌اند، به طوري كه سوپرپايپ بتواند هر روز مطمئن‌تر از پيش، نياز امروز مشتري به حس اطمينان و راحتي را پاسخگو باشد.


سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +2
آخرين دستاورد خلاقانه و مبتكرانه‌ي سوپرپايپ است كه شامل لوله‌ي متفاوت، اتصالات متفاوت، و خدمات متفاوت است. سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +۲ حاصل آخرين دستاوردهاي تكنولوژي امروز است كه حاصل آن، يك لوله‌كشي بدون دردسر براي ساليان متمادي است.

سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +۲، برنده‌ي مدال محصول برتر ساختماني از وزارت مسكن است. در ضمن اين محصول جزو ده نوآوري برتر سال ۱۳۸۷ شناخته شده و در عرصه‌ي بين‌المللي نيز جايزه‌ي گايا ۲۰۰۹ نمايشگاه Big5 دوبي را بين ۲۹۰۰ محصول، در رده‌ي نقره به خود اختصاص داده است.

susperpipe 20 سال مورد اعتمال

لوله سوپرپايپ +۲

جدیدترین دستاورد سوپرپایپ در زمینه تولید لوله‌های پنج لایه است كه تا سایز ۳۲، با رنگ نخودی توسط سوپرپایپ و تحت لیسانس یوپونور آلمان تولید می‌گردد و در سایزهای 40 تا 110 نيز با رنگ سفید از آلمان وارد می‌شود.
علاوه بر كيفيت و دوام سوپرپايپ، تفاوت اساسی در طراحی و مواد اولیه به كار رفته در تولید این محصول، ارتقاي آن را در پی داشته است. این لوله كه برای تمام تاسیسات ساختمان قابل استفاده است با طول عمر بیش از ۱۰۰ سال یك سیستم لوله‌كشی كارآمد و بدون نیاز به نگهداری و تعمیرات را تضمین می‌كند. سوپرپايپ +۲، در ۱۰ بار فشار همراه با 95 درجه سانتی‌گراد حرارت بدون هيچ مشكلي قابل استفاده است.

لوله‌ي ۵ لایه‌ي سوپرپایپ +2 كه با استفاده از پلیمر بسیار پیشرفته PE-RT تيپ ۲ تولید می‌شود. پلیمر PE-RT نخستین پلیمری است كه اختصاصا برای تولید لوله طراحی و عرضه شده است. استفاده از این پلیمر در تولید لوله‌های تلفیقی پنج لایه سوپرپایپ +2مزایای زیر را به دنبال دارد:
- تحمل دما و فشار بيشتر در درازمدت
- انعطاف‌پذيري بيشتر هنگام خم و تسهیل نصب بخصوص در محیط‌‌ های‌ سرد به دلیل انعطاف‌پذیری بالای PE-RT به ویژه در دماهای پایین
- افت فشار كم‌تر و عدم رسوب گرفتگی به علت زبری بسیار كم سطح داخلی
- امكان استفاده از اتصالات با تكنولوژي RTS

علاوه بر مواد اوليه‌ي جديد، سوپرپايپ +۲ با رنگ نخودي و كد رنگ لوله متمايز مي‌شود.

كد رنگ
سايز لوله‌هاي سوپرپايپ +۲ با يك نوار طولي رنگي در طول لوله مشخص مي‌شود. رنگ نخودي براي سايز ۱۶، نارنجي براي سايز ۲۰، قهوه‌اي براي ۲۵ و سبز براي لوله‌ي ۳۲ نه‌تنها كنترل صحت انتخاب سايز را توسط ناظر تاسيسات ساده مي‌كند، بلكه با توجه به تكرار اين كد روي اتصالات سرعت لوله‌كشي را هم تا حد زيادي بالا مي‌برد.

 

دانلود لیست قیمت و کاتالوگ این محصولات از دو دکمه زیر به صورت فایل pdf

اتصالات سوپرپايپ +۲

نخستين بار، سوپرپايپ در اواخر سال ۱۳۷۶ توليد اتصالات براي لوله‌هاي پنج‌لايه را آغاز كرد. اتصالات مهره‌ماسوره‌اي سوپرپايپ هنوز هم به‌دليل تنوع اتصالات در عين قطعات كمتر و همچنين نياز به حداقل ابزار براي نصب، استفاده مي‌شوند.
در سال ۱۳۷۸، سوپرپايپ اتصالات پرسي خود را به بازار عرضه كرد. اتصالات پرسي سوپرپايپ با حلقه‌ي استيل (به جاي مهره)، آسان‌تر، سريع‌تر، و ارزان‌تر بودند و به دليل اين كه پرس اتصالات با دستگاه انجام مي‌شد، امكان خطا در نصب كمتر بود. اتصالات پرسي، در سال ۱۳۸۵، با اتصالات سوپرپايپ ۲ با تكنولوژي RTS، و در سال ۱۳۸۶ با اتصالات سوپرپايپ +۲ با كد رنگ جايگزين شدند.
اتصالات مدرن و امروزي سوپرپايپ +۲، در خارج از اروپا منحصر بفردند و نه‌تنها مانند همه‌ي اتصالات سوپرپايپ آب‌بندي دايم را تامين مي‌كنند، بلكه با ويژگي‌هاي خود باعث افزايش سرعت نصب، و مهم‌تر از همه كاهش خطاي انساني مي‌شوند. اتصالات سوپرپايپ +۲ در سايزهاي ۱۶، ۲۰، ۲۵، و ۳۲ عرضه مي‌شوند و فقط با لوله‌هاي سوپرپايپ +۲ قابل استفاده‌اند.

اتصالات‌مهره‌ماسوره‌ای‌جدید باتکنولوژیRTS

قابل استفاده برای سوپرپایپ +2 و لوله های PEX/AL/PEX نسل جدید اتصالات مهره‌ماسوره‌ای سوپرپایپ – بعد از 17 سال ...با تکنولوژی RTS

احتمال خطای ناشی از پرس نکردن اتصالات تقریبا به صفر می‌رسد.

کالیبر نکنید!

به ابزار خاص نیاز ندارد: یک قیچی لوله‌بر و دو عدد آچار کافیست. سرعت نصب بسیار بیشتر است اجرا راحت‌تر می‌شود. خطای ناشی از کالیبر غلط یا استفاده از ابزار نامناسب به صفر می‌رسد.

آبکاری قلع

مانند سوپرپایپ از استانداردهای تولید در آلمان تبعیت می‌کند. با توجه به اینکه امروزه در آلمان، در استانداردهای این صنعت، قلع جایگزین نیکل شده‌است، در سوپرپایپ+2 نیز از آبکاری قلع برای آلیاژ برنج استفاده شده‌است. به علاوه، مثل اتصالات مهره‌ماسوره‌ای قدیمی سوپرپایپ، با حداقل تنوع اتصالات می‌توان بیش‌ترین ترکیب را ایجاد کرد. بنابراین ضمن انبارش ساده‌تر، انعطاف بیش‌تری در تغییر احتمالی مسیر اجرا وجود دارد

سوپروالو سری T

شير ورودي خانه‌ي شما كجاست؟

به ندرت اتفاق مي‌افتد كه شيرهاي ورودي قطع و وصل در جاي مناسبي نصب شده باشند. معمولا اين شيرها را داخل كمد، زير كابينت، زير اجاق گاز و ... پنهان مي‌كنند كه دسترسي به آن مشكل است و باز و بسته‌كردن آنها هم به راحتي ممكن نيست.
به علاوه، اكثر اين شيرها از كيفيت مطلوبي برخوردار نيستند. برخي از آنها نيز مانند شيرهاي گازي اصولا براي اين كار طراحي نشده‌‌اند. بنابراين مستهلك شدن سريع آنها باعث مي‌شود كه آب‌بندي را به درستي انجام ندهند. همين مشكلات باعث مي‌شود تا درست زماني كه نياز داريم، اين شيرها جوابگو نباشند.

سوپروالو سري T، راه‌حل سوپرپايپ براي شير ورودي واحدهاي ساختماني و جزيي از سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +۲ است. با سوپروالو - محصول مشترك سوپرپايپ و ايتاليا - امكان استفاده از شيرهاي با كيفيت، زيبا، با قابليت نصب آسان و سريع در مكان‌هاي قابل دسترس فراهم آمده است.

تعريفي تازه از شير ورودي واحدهاي ساختماني

سوپروالو سري T را مي‌توان تعريف تازه‌اي از شير قطع و وصل ورودي واحد ساختماني دانست. اين محصول در حقيقت یك شیر توپي ربع‌گرد متفاوت با كیفیت و ساختاری متفاوت است كه براي سيستم لوله‌كشي سوپرپايپ +2 طراحي شده است. سوپروالو T به عنوان شیر ورودی اصلی در واحدهای مسكونی و یا اماكن عمومی قابل استفاده بوده و مطمئن‌ترین گزینه جهت قطع و وصل آب سرد و گرم بهداشتی یا سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی است.

تعریفی تازه از شیر ورودی ساختمان سوپرپایپ
تعریفی تازه از شیر ورودی ساختمان سوپرپایپ

يك محصول متفاوت با يك نگاه متفاوت

مانند ساير محصولات سوپرپايپ، نوآوري، راحتي و كيفيت بالا ، جزء ويژگي‌هاي لاينفك سوپروالو سري T است:

 

كاملا در دسترس

سوپروالو در دسترس است اما دم دست نيست. بدنه سوپروالو سری T به صورت توكار نصب می‌شود و تنها چیزی كه بیرون می‌ماند یك دورپوش زیباست. به اين ترتيب، اگرچه سوپروالو به صورت توكار نصب مي‌شود اما به راحتي شيرهاي روكار در دسترس است.

طراحي زیبا و ظرافت در ساخت

شيرهاي سوپروالو از جنس برنج سند بلاست شده بوده و با لوازم آب‌كروم و طراحي زيبا به بازار عرضه مي‌شود. قابليت نصب توكار و زيبايي سوپروالو T، امكان نصب آن را در مكان هاي در دسترس اعم از دیوار بیرون آپارتمان، در حمام و یا روی سقف بدون لطمه زدن به زیبایی فراهم مي‌كند.
تنوع دورپوش‌هاي تك و دوبل با رنگ‌هاي كروم، كروم مات و سفيد، انتخاب را براي سليقه‌هاي گوناگون ساده مي‌كند.

کیفیت متمايز، مطابق با استانداردهای سوپرپایپ

شيرهاي سوپروالو سري T محصول مشترك شركت سوپرپايپ و ايتاليا بوده و با استاندارد DIN EN 13828 و الزامات DVGW (اداره دولتي آب و گاز آلمان) منطبق است. كيفيت مواد اوليه‌ي مورد استفاده و دقت در توليد، دوام طولاني مدت شيرهاي سوپروالو را تضمين مي‌كند.

 

مقاوم در برابر فشار و حرارت بالا

شیر سوپروالو سری T برخلاف سایر شیرهای ربع‌گرد موجود در بازار كه عمدتا برای گاز طراحی شده‌اند و برای آب، به خصوص آب گرم مناسب نیستند، منحصرا برای آب طراحی شده و در شرايط 10 بار فشار و دماي 90 درجه سانتي‌گراد، قطع كامل جريان آب را در هر زمان به طور صد در صد تضمين مي‌كند.

ابزار آلات سوپرپایپ

دستگاه پرس

ROMAX3000

نسل جديد در فناوري پرس

باطري Li-lon 18 ولت
 تكنولوژي CFT با نيروي ثابت 32 تا 34 كيلو نيوتن
 موتورپرقدرت: قابليت پرس اتصالات تا سايز 110 ميليمتر
 سريع ترين دستگاه پرس: پرس فقط در 5 ثانيه
 برگشت اتوماتيك فك
 سبك فقط 3.65 كيلو گرم (بدون فك)
 طراحي ارگونوميك براي استفاده‌ي راحت‌تر
 كم حجم: قابل استفاده در فضاهاي محدود
روشنايي LED، برای ايجاد روشنایی مطلوب در وضعیت‌هاي كم‌نور و تاريك
مطمئن: 20000 چرخه پرس فاصله‌ي هر سرويس
 مكانيزم قفل ايمني براي باز نشدن فك‌هاي پرس
 قابليت استفاده از فك‌هاي يوپونور و روتنبرگر

 

فك‌هاي مدولار براي اتصالات مدولار

 يك پايه براي فك هاي 63 تا 110
 آسان‌تر سريع‌تر و مطمئن‌تر
 ايمن‌تر در ارتفاع
 كاهش هزينه به ميزان 20 درصد
 محصول يوپونور
 قابل استفاده با دستگاه‌هاي پرس يوپونور و روتنبرگر

 

+PLASTICUT

متفاوت‌ترين لوله‌بر جهان

 موجود در چهار سايز از 16 تا 32 ميليمتر
 برش سريع و آسان لوله‌هاي سوپرپايپ
 كوچك و سبك: ايده‌آل براي استفاده در مكان‌هايي با دسترسي دشوار