پارس زنده رود پلاست پلیکای با کیفیت

 

پاس زنده رود پلاست پلیکای با کیفیت
پاس زنده رود پلاست پلیکای با کیفیت

درباره مجموعه پارس زنده رود پلاست

تولید کننده لوله و اتصالات UPVC
با توجه به گسترش روز افزون ساختمان سازی در کشور و جهت رشد و ارتقا صنعت ساختمان، بر پایه خط مشی و اهداف نظام خود در سال 1365 در شهر اصفهان با لطف پروردگار تاسیس گردید. این شرکت در سایه سعی و تلاش مدیریت و کارکنان خود علاوه بر تولید بهترین محصولات، تاکنون با موفقیت امروزه در چهار فاز و جمعا به مساحت 22000 متر مربع توسعه یافته است…

 

معرفی کارخانجات تولیدی پارس زنده رود پلاست:

با توجه به گسترش روز افزون ساختمان سازی در کشور و جهت رشد و ارتقا صنعت ساختمان، بر پایه خط مشی و اهداف نظام خود در سال 1365 در شهر اصفهان با لطف پروردگار تاسیس گردید. این شرکت در سایه سعی و تلاش مدیریت و کارکنان خود علاوه بر تولید بهترین محصولات، تاکنون با موفقیت امروزه در چهار فاز و جمعا به مساحت 22000 متر مربع توسعه یافته است.
فاز اول: تولید اتصالات pvc
فاز دوم: تولید لوله های pvc
فاز سوم: توسعه ظرفیت تولید لوله و اتصالات و احداث فاز جدید انبار
فاز چهارم: افزایش تنوع محصولات مجموعه با تولید لوله های برقی – در حال راه اندازی

مجموعه پارس پلاست

این مجموعه با توجه به تولید لوله و اتصالات متنوع با کیفیت عالی توانسته به بالاترین سطح رضایت مندی مصرف کنندگان رسیده و اقدام به افزایش سطح کیفی محصولات با بروز رسانی قالب ها و افزایش تنوع محصولات متناسب با نیاز بازار و درخواست مشتریان نموده است.
واحد تولیدی پارس زنده رود پلاست با تولید لوله و اتصالات PVC مطابق با استاندارهای روز دنیا و با هدف بهبود کیفیت مستمر و بهره گیری از تکنولوژی مدرن به منظور دست یابی به رضایت کامل مشتریان به تلاشی جدی پرداخته است. ما با تجربه ای غنی و سابقه ای بیش از 3 دهه و تولید بالغ بر 200 نوع محصول، به خدمت گرفتن نیروهای متخصص و مجرب و مدرن ترین تجهیزات آزمایشگاهی در جهت کنترل کیفیت محصولات، نیازهای مشتریان داخلی و خارجی خود را برآورده سازیم و با مصرف بهترین مواد اولیه از معتبرترین برندهای صنعت PVC توانسته ایم محصولات خود را از نظراستحکام، دوام و کیفیت در لیست برترین تولید کنندگان لوله و اتصالات U-PVC قرار دهیم.

پارس پلاست
پارس پلاست